Support

Ga je met Kirra werken, dan ontvang je ook support bij het werken met het CMS of support bij het ontwikkelen op Kirra. Bekijk bijvoorbeeld de gebruikershandleiding voor een uitleg van de mogelijkheden van contentmanagement met Kirra. Of bekijk de documentatie voor developers en ontdek hoe je Kirra kunt inzetten voor je klanten.


Veelgestelde vragen

Wanneer voert Kirra de onderhoudswerkzaamheden uit?

Wij voeren onderhoudswerkzaamheden aan Kirra zoveel mogelijk uit binnen ons vaste onderhoudsvenster op dinsdagavond tussen 22.00 uur en 23.59 uur. Tijdens dit onderhoud installeren we bijvoorbeeld updates, optimaliseren we hardeschijfgebruik of controleren we logbestanden. Websites, intranetten of webapplicaties kunnen tijdens dit onderhoudsvenster korte tijd onbereikbaar kunnen zijn. Bij gebruik van monitoring-software, raden we aan dit onderhoudsvenster daarin op te nemen.

Hoe kan ik inloggen in het CMS?

Je vind al je Kirra-sites op platform.kirra.nl. Om in rechtstreeks in te loggen op het CMS van een website typ je in je internetbrowser de URL van je website in, gevolgd door ‘/kirra’.

Waar vind ik de handleiding van de modules van Kirra?

De handleiding van alle Kirra-modules is te vinden op support.kirra.nl/kirra-modules.

Welke browsers ondersteunt Kirra?

Kirra ondersteunt de volgende browsers:

  • Internet Explorer 8 en hoger
  • Firefox 4 en hoger
  • Google Chrome 7 en hoger
  • Safari 6 en hoger
  • Opera 12 en hoger 
Bekijk alle vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Stel je vraag via onderstaand formulier of neem contact op.