Leestijd 1 minuut

Nieuwe invalshoek. Nieuwe huisstijl.

Nieuwe invalshoek. Nieuwe huisstijl.

Kirra is niet meer alleen een CMS om websites mee te beheren. Het is een suite van pakketten voor marketing- en communicatieprofessionals. Deze nieuwe invalshoek vraagt om een nieuwe huisstijl.

Het logo

Het merk Kirra krijgt een volwassenere uitstraling door het nieuwe logo.

De suite-gedachte

De Kirra suite is een verzameling van pakketten bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals. De pakketten hebben allemaal een gebruiksvriendelijke interface om content te maken en te beheren. Ook communiceren ze op verschillende vlakken met elkaar. Hierdoor kost het content creëren en het beheren van verschillende kanalen minder tijd.

De pakketten zijn opgedeeld in productgroepen. Een productgroep staat voor een type communicatiekanaal: website, nieuwsbrief per e-mail, intranet, rapportages en brochures.

Elke productgroep heeft zijn eigen icoon en kleur. Wel heeft elk logo de vorm van het Kirra-logo als achtergrond, en vormen de kleuren een samenhangend geheel. Hierdoor staat een productgroep op zichzelf maar weet je dat het bij de suite hoort.

Kleuren

Speelse kleuren zorgen voor een frisse uitstraling en voor meer onderscheid tussen de productgroepen.